Toinen poikue uusiin koteihin
Colan (Gold Brook´s Tamasha) ja Ompun (Pikkumurun Åmena) poikue on muuttanut omin koteihinsa helmikuun alussa. Pentueessa oli kolme urosta, Hissi, Jussi ja Santeri. Mahtavia tyyppejä kaikki. Hissu ja Jussi olivat väritykseltään niin samanlaisia, että merkkasimme Jussin vaaleanpunaisella kynsilakkapilkulla, jotta erotimme ne, kun Hissu varattiin jo aikaisessa vaiheessa. Santeri sen sijaan oli muista poikkeava, väritykseltään se oli vaaleampi ja kooltaan hieman veljiään isompi. Pentuaika meni taas niin nopeasti. Kanit asustavat meillä ruokailutilan ja vaatesäilytyksen yhteydessä olevassa "välitilassa", eli keskellä kaikkea perheen elämää. Cola kasvatti tätä poikuetta ehkä vielä hieman vähemmällä hoidolla kun aiemman pentueemme emo Tälpä. Colalla oli tapana imettää pojat aina illalla, kun minä menin nukkumaan. Kuulin aina samaan aikaan imetyspaikkojen etsimiseen liittyvää ryminää pesästä. Joka ilta. Colan pennut olivat myös huomattavan hyväkäytöksisiä äitiään kohtaan. Täplän p...